Årsmöte

Hej!

Idag hade SSU Sundsvall sitt årsmöte.

Bland annat så beslutades det om ett politiskt program för SSU Sundsvall. Det kommer vi säkert beskriva ännu mer senare här på bloggen.

På mötet godkändes även en motion av Toivo Säwén om att göra busstrafike åter kommunalt ägd och en ny styrelse valdes.

Den nya styrelsen ser ut på följande vis:

Ordförande:
Niklas Säwén, omval

Kassör:
Emma Borg, nyval   (OBS, Anders Borgs dotter!)

Ledamöter:
Lisa Lööf, omval
Clara Jalmar, omval
Sara Osman, nyval

Den nya styrelsen vill gärna ha synpunkte rpå verksamhet och politiska frågor vi bör driva under året.

Maila till [email protected] eller kommentera här på bloggen.

Vi hoppas på ett bra verksamhetsår.

/SSU Sundsvalls styrelse

Kommentarer
Postat av: Susanne Gärtner

Jag önskar er alla lycka till med erat arbete! Å SSU sundsvall jag saknar er och jag saknar Niklas å mina flum möten som verkligen blev reslutat :) Sköt om mer. Från er f.d ombudsman

2009-02-18 @ 23:08:25
URL: http://susanne25.blogg.se/
Postat av: Sara

Snälla kan jag få designa bloggen lite det går inte för sigg!!!!!!!



Creds till alla som är duktiga och uppdatera bloggen!! :)

2009-02-19 @ 20:59:41
URL: http://saraosmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0